2011. szeptember 6., kedd

Sorsoltunk :-)

Először is köszönöm, hogy részt vettetek a játékomon, hiszen nektek köszönhetem, hogy a 30-ból ilyen gyorsan 60 lett :-) Komolyan (de tényleg) nem is reméltem.
És persze a kedves szavakat is, a munkáimhoz fűzött megjegyzéseket! Remélem, találkozunk még a későbbiekben is!

De nem is húzom soká az időt, szóval sorsoltunk:
felírtam a neveket - ellenőriztem a listát - 1 kimaradt nevet pótoltam - hajtogattam - tálat kerestem (legközelebb véletlen számgenerátort használok) - majd leimákoztam a gyermeket a bicikliről (ragaszkodott hozzá, hogy ő húzzon :-) )



Csupa Szutyok megkeverte, elfordult és kihúzott egy papírt:



Bogi neve maradt ki az első körben, ezért szerepel 2 sorszám is a neve mellett :-)
Szóval, gratulálok Bogi!
A részletek egyeztetése miatt e-mail-en kereslek mihamarabb!

Mindenkinek szép estét!
Kinga

2 megjegyzés: